– Emil Gustafsson (VD)
EG Byggnadsentreprenad har valt TechTell som telefonilösning för att säkerställa snabb support och en smidig kommunikation i sitt dagliga arbete. Som en lokal operatör erbjuder TechTell personlig service och korta väntetider – något som varit avgörande för EG Byggnadsentreprenads val av leverantör.
Emil Gustafsson på EG Byggnadsentreprenad berättar:
"Vi valde TechTell för att det är en lokal telefonoperatör, där vi kan få snabb och enkel support. Våga prova det lokala och slipp omvägar med långa väntetider i kundtjänst. Bra tjänster till bra priser!”
Lokal service med personlig support
EG Byggnadsentreprenad valde TechTell för att få snabb och enkel support från en lokal operatör. Genom att slippa långa väntetider i kundtjänst och istället få direkt hjälp när det behövs, har företaget en telefonilösning som gör vardagen smidigare. Med bra tjänster till bra priser är TechTell en naturlig partner för företag som värdesätter tillgänglighet och enkelhet.
TechTell är stolta över att vara en del av EG Byggnadsentreprenads resa och ser fram emot ett fortsatt samarbete. Tack Emil och teamet för förtroendet!